0
Oblíbené produkty 0
Nemáte přidané žádné produkty mezi oblíbenými.
0
Porovnání produktů 0
Nemáte přidané žádné produkty mezi porovnávanými.
0 Kč 0
Nákupní košík 0
Váš košík je zatím prázdný.
Způsoby doručení
osobní odběr na prodejně Brno
Zdarma
osobní odběr na prodejně Žďár
Zdarma
výdejní místo Balíkovna
59 Kč
výdejní místo Zásilkovna
59 Kč
Doprava zdarma od 999 Kč

Vrácení a reklamace

Býváme také zákazníci, proto víme, že reklamace nebo vrácení zboží nemusí být příliš příjemná věc. Děláme však maximum pro to, abyste u nás měli veškeré pohodlí.

Veškeré zboží k reklamaci nebo výměně musí být v souladu s reklamačním řádem.

Odstoupení od kupní smlouvy

Pokud se stane, že jste vybrali nevhodné zboží, ať už pro sebe nebo jako dárek, nemusíte věšet hlavu. Nerozbalené a nepoškozené zboží lze ve 14denní lhůtě bez udání důvodů vrátit.

Pro vrácení zboží se využije náš reklamační formulář. Do poznámky nám napište, že zboží chce vrátit. Pokud bylo zboží placeno jinak než platební kartou, připište do poznámky také číslo účtu, kam máme peníze vrátit zpátky. Ihned jak obdržíme nechtěné produkty, pošleme vám peníze (nejpozději však do 14 dnů od přijetí zboží zpět).

Vracíte-li některé položky z objednávky, prosím neotvírejte zapečetěné zboží. Pokud bude jakýmkoliv způsobem poškozená jakákoliv z hygienických plomb, nemůžeme vám takové zboží přijmout zpět. Mezi takové pečetě mimo jiné patří pečetní samolepky, zapečetěné igelitové obaly, zboží v ochranných fóliích.

Erotické hračky spadají pod zvláštní kategorii zboží, u kterého jsou kladeny požadavky na maximální hygieničnost zboží.

Do stejné kategorie spadá spodní prádlo. Nezkoušejte prosím na holou kůži, a pokud nebudete mít jistotu, že si budete chtít ponechat, neodstříhávejte připevněné štítky.

Punčochové zboží (včetně catsuitů/bodystockingů a síťovaných šatů) po vyzkoušení bohužel nemůžeme přijmout zpět. Tento typ materiálu se natáhne a už se nevrátí do původního stavu. Je to velmi choulostivý materiál. Děkujeme moc za pochopení.

Chci vrátit zboží

Chci zboží vyměnit

Velikost prádla nesedí nebo je výrobek moc velký? Ať je důvod jakýkoliv, na Erosstar můžete nevhodné zboží vyměnit během prvních 14 dní od obdržení zboží.

Výměna je bezplatná a vyměněné zboží vám zašleme zcela zdarma. Jediné, co je třeba uhradit je případný rozdíl v ceně. K výměně zboží lze použít náš online reklamační formulář. Do poznámky nám napište, které zboží byste rádi dostali namísto toho nevhodného. Po úspěšném vyplnění nám zašlete balíček se zbožím zpět. Po přijetí zásilky obratem (pokud je skladem) pošleme vámi vybrané zboží.

Na zboží, které chcete vyměnit, se vztahují stejné podmínky, jako byste jej chtěli vrátit. Podmínky se řídí reklamačním řádem. Podrobně si prosím přečtěte sekci „Odstoupení od kupní smlouvy“, kde jsou podmínky uvedeny.

Chci vyměnit zboží

Došlo mi jiné zboží

Za vzniklé nepříjemnosti se velmi omlouváme. Prosíme, vypište nám reklamaci prostřednictvím našeho reklamačního formuláře a zašlete nám zboží zpět. Po přijetí reklamace obratem (pokud je skladem) pošleme správné zboží. Vše samozřejmě bezplatně.

Chci vyměnit zboží

Zboží nefunguje, chci ho reklamovat

Snažíme se snížit riziko na minimum tím, že pro vás vybíráme pouze spolehlivé výrobky. Bohužel i u těch nejkvalitnějších kousků se sem tam může něco pokazit.

Na veškeré zboží u nás v e-shopu máte 2letou záruku. Pokud tedy přijde zboží, které by nedělalo to, co má, nebo po něm během této doby najdete závadu, dejte nám to vědět. Pokusíme se maximálně vyhovět, abychom reklamaci vyřešili k vaši spokojenost.

K vytvoření reklamace poslouží náš jednoduchý online reklamační formulář. Po úspěšném vyplnění formuláře nám pošlete zlobivý výrobek. Ze zákona máme na vyřízení reklamace 30 dnů, vždy se ale snažíme reklamaci vyřešit v co nejkratším čase, ať máte doma opět výrobek, který si můžete plně užívat.

Chci zaslat reklamaci

Doručení zboží k nám

Erosstar se snaží dělat vše jednodušší a pohodlnější. Na výběr je hned několik možností. Doporučujeme využít od nás bezplatné služby zaslání přes Zásilkovnu. Předání zásilky je jednoduché, rychlé a celkově nejpohodlnější.

Veškeré informace o problému se zbožím nám vyplníte do reklamačního formuláře. Doplňte do poznámky prosím i číslo účtu pro případné vrácení peněz. Pokud chcete přidat i ručně napsaný dopis, nic se tím nepokazí. Jako součást přidejte i kopii faktury (platí pouze pro zboží zakoupené na pobočce).

Pokud chcete odstoupit od smlouvy, je třeba, aby bylo zboží v originálním obalu s neporušenou pečetí. Pokud se jedná o reklamované zboží, originální obal nepotřebujeme.

Dostupné způsoby zaslání zpět do Erosstar

  • Zásilkovna

    Tento způsob zaslání máte na Erosstar zcela zdarma. Vyřízení je jednoduché a také nejpohodlnější. Zásilku lze zaslat přes libovolnou pobočku Zásilkovny, které funguje i jako podací místo. Svou nejbližší pobočku najdeš na webu Zásilkovny (v ČR i SR jich je přes 4000).

    Pokud jste si zvolili v reklamačním formuláři zaslání přes Zásilkovnu, zhruba do půl hodinky vám Zásilkovna zašle štítek, který patří na balík. Balíček můžete zdarma odevzdat, dále si již nic neplatí.

  • Vlastní způsob doručení

    Zboží se závadou pošlete nebo doneste na reklamační oddělení, které najdete na této adrese:

    HEXATRADE COMPANY s.r.o. – Reklamační oddělení, Cejl 34/91, Brno 60200, Česká republika

    Postaráme se, ať vám co nejdříve přijde nové či opravené zboží.

  • Osobně na prodejně Erosstar

    Pokud máte cestu okolo, přijeďte k nám na prodejnu, kde s Vámi veškeré náležitosti vyřešíme.

Načítám, prosím vydržte...