0
Oblíbené produkty 0
Nemáte přidané žádné produkty mezi oblíbenými.
0
Porovnání produktů 0
Nemáte přidané žádné produkty mezi porovnávanými.
0 Kč 0
Nákupní košík 0
Váš košík je zatím prázdný.
Způsoby doručení
osobní odběr na prodejně Brno
Zdarma
osobní odběr na prodejně Žďár
Zdarma
výdejní místo Zásilkovna
45 Kč
výdejní místo Balíkovna
49 Kč
Doprava zdarma od 699 Kč

Reklamační řád

Prodávající: HEXATRADE COMPANY s.r.o.

adresa provozovny: Cejl 91, Brno, 60200, tel: (CZ) 545578536
Spisová Značka: C98905 vedená u Krajského soudu v Brně
číslo účtu: Fio banka, a.s. - 2001184170/2010
číslo účtu na Slovensku v EUR: SK8383300000002101184178 BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX

  • Kupující je povinen bez zbytečného odkladu po dodání zboží jej prohlédnout a oznámit prodávajícímu případné zjištěné vady.
  • Zjištěné vady oznámí kupující prodávajícímu telefonicky, e-mailem, nebo písemně na adresu provozovny provozovatele.
  • Ve svém oznámení musí kupující uvést jaké vady byly u zakoupeného zboží zjištěny.
  • Při reklamaci zakoupeného zboží je nutné, aby kupující prodávajícímu (uvedenému na daňovém dokladu) zaslal nebo předložil veškeré listiny, které mu byly předány prodávajícím v rámci vyřízení objednávky reklamovaného zboží, tedy například fakturu, záruční list a jiné. Dále je nutné, aby kupující v případě že prodávajícímu vrací vadné zboží jej vrátil kompletní tak, jak jej převzal od prodávajícího. Informace o průběhu reklamace jsou zasílány formou e-mailových zpráv na adresu uvedenou kupujícím, případně na poštovní adresu uvedenou na faktuře reklamovaného zboží. V případě, že kupující požaduje zasílání informací na jinou adresu, musí tuto skutečnost uvést v oznámení o reklamaci.
  • V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, má kupující možnost se v případě reklamace domáhat, zejména aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové anebo může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.
  • Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  • Pokud jsou na zboží definovány výrobcem zboží záruční podmínky, které jdou nad rámec zákonem stanovených, popřípadě se na zboží vztahují výrobcem garantované servisní služby, je o tom kupující informován v rámci popisu konkrétního zboží.
  • Rozbalené/použité zboží:
    Reklamace i vrácení zboží řešíme rychle a precizně, avšak nelze vrátit ani vyměnit zboží s porušenou ochrannou fólií, obalem či pečetní (hygienickou) samolepkou. U vrácení prádla musí být nepoškozená originální visačka a prádlo nesmí být znečištěno (nesmí jevit známky použití). Erotické pomůcky a prádlo spadají pod zvláštní vyjímku z vyhlášky EU a patří mezi „zboží zvláštního charakteru“. Vrácení či výměna není u těchto výrobků možná.
    Přesto se Vám snažíme vyjít v maximální možné míře vstříc, ale zboží musí být ve 100% kvalitě (což garantujeme).
    Pouze tak Vám můžeme garantovat, že vždy dostanete nové a 100% nepoužité zboží.
Načítám, prosím vydržte...