výdejní místo Balíkovna
49 Kč
výdejní místo Zásilkovna
59 Kč
Doprava zdarma od 999 Kč

Recenze Satisfyer Partner Multifun 3 - Nejdřív udělám tebe, pak ty mě

Chvíli já, chvíli ty. Nejdřív udělám tebe, pak ty mě. Těmto větám je konec. Existuje hračka, která vás dokáže uspokojit oba najednou. Nemusíte se tedy střídat, jediné, co budete střídat, jsou pozice, ve kterých si budete užívat.

Chvíli já, chvíli ty. Nejdřív udělám tebe, pak ty mě. Těmto větám je konec. Existuje hračka, která vás dokáže uspokojit oba najednou. Nemusíte se tedy střídat, jediné, co budete střídat, jsou pozice, ve kterých si budete užívat. Hračka pro dva od Satisfyer má neobvyklý tvar praku. Můžete se do něj „zasunout”, nebo se zasune on do vás. Tento vibrující zázrak má mnoho možností. Jakpak byste si s ním pohráli vy?

Do praku

Na obalu vidíme fotografii produktu, nekupujeme tedy žádného zajíce v pytli. Z druhé strany krabice rovnou vidíme i to nejdůležitější – to, jak si s hračkou lze užívat. Je zde zobrazená spousta poloh, možností a zásunů.

V obalu naleznete plastové koryto s hračkou, nabíječku a návod k použití. V tomto případě jsem návod musela použít i já. Je totiž tolik úhlů a možností kam a jak lze hračku přiložit, že jsem se nechala inspirovat. Připojila jsem magnetickou nabíječku s USB koncovkou a nabila tento bílý „zázrak”.
Na povrchu se nachází dvě tlačítka. Jedno přidržením spouští a vypíná vibrace vrchní rozdvojené části. Při krátkém klikání se mění intenzita a programy vibrací. Druhé tlačítko ovládá vibrace spodní části. Tato spodní část není tvarovaná jako většina vibrátorů. Je o něco širší. Její zasunutí tedy bude pro některé změnou a možná i výzvou, doporučila bych lubrikant pro snadnější zásun a lepší prožitek. Je na škodu, že tlačítka nejsou podsvícené, ve tmě je tedy musíte nahmatat poslepu.

Vibrace jsou velmi intenzivní, ty nejsilnější rozbrněly celou mou ruku. I přes to, že jsou tak silné, není je vůbec slyšet. Motor je velmi výkonný, ale nenápadný a tichý. To ocení každý, kdo si sem tam rád užije i mimo domov. Hračka je lehká a snadno přenosná.

Takhle, tudy, jinudy?

Když jsem hračku ukázala poprvé partnerovi, podíval se na ni s vykulenýma očima. Přece jen jsme hračku tohoto typu používali poprvé. Hračka se skládá ze dvou částí. První část tvoří menší prak dělaný především pro zásun penisu. Má tenčí ohebná ramena, přizpůsobí se, budete se v něm cítit pohodlně. Celá hračka je pokryta hladkým lékařským silikonem. Na dotek je velmi příjemný, neklouže z ruky a je také zcela voděodolný.

Rozhodli jsme se zkusit všechny pozice pro dva, které jsme viděli na zadní straně obalu. Nejdříve jsem nechala partnera, aby si chvíli sám užil pulzující prak. Zasunul svůj penis a já jsem si hrála s vibracemi. Již po chvíli mu ještě víc ztvrdnul, byl nadržený a připravený ho do mě „narvat”. Strčil do mě svůj penis a druhým koncem hračky dráždil můj zadeček. Multifun nejdříve přidržoval rukou, po chvíli už to ani nebylo třeba, držel tam, kam jsme ho přiložili. Byl to neuvěřitelný zážitek! Oba jsme byli velmi nahlas, vibrace jsme dali na tu nejintenzivnější úroveň, nenechaly nás v klidu. Ve všech otvorech jsem cítila příjemný a vzrušující tlak. Udělala jsem se a pak ze mě vše vytáhl. Zkoušeli jsme další a další pozice. Nemohli jsme se jich nabažit. Zkoušeli jsme přijít a vytvořit i nové, vlastní způsoby použití. Pár jsme jich našli, neřeknu ale jaké. To si zkuste se svou milovanou polovičkou, najděte vlastní způsoby zásunů a dráždění, je to docela dobrodružné.

Když jsme si chtěli po chvíli odpočinout, dala jsem hračku do ruky partnerovi. Chvíli ní dráždil pouze mě. Přiložit Satisfyer na obě mé bradavky, poté mi strčil prak do zadečku i vagíny zároveň a na závěr mi rameny praku přidržel poštěváček. To byl vrchol! A to doslova!

Zažila jsem hraní s touto věcičkou poprvé. A toto poprvé bylo nezapomenutelné! Pokud máte někoho, s kým byste do této „spolupráce” šli, rozhodně to stojí za to. Tolik možností nenabízí kdejaká hračka. Neomrzí vás ba naopak! Pokud bych měla hodnotit body, nebojím se přitlačit: 8,5 bodů z 10.

Zpět do rubriky
Načítám, prosím vydržte...